Så här jobbar vi tillsammans i ert flytt eller renoveringsprojekt

Yes! Ni väljer! Hos oss kan ni be om hjälp med hela eller delar av ett projekt! 

Första mötet

Startmöte - Behoven beskrivs 

Vi talar om begränsningar och förutsättningar, övriga utmaningar och förväntande förändringar

Vi medverkar även i upphandlingar

Teknisk fas  / Samarbetspartners

Alla tekniska behov ses över, här tar vi in våra samarbetspartners om det behövs för möte och genomgång

Planering

Offert/Faktura

Uppdragsavtal och sekretessavtal skrivs

Planering - Genomgång - möte med personal

Projektfas

Projektstart

Beställning 

Leverans

Montering/leverans 

Utvärdering

Avslut

Uppföljning - utvärdering

Långsiktigt samarbete eller en punktinsats? Ni väljer.

  • Handfast ledning i ombyggnad av befintliga kontor
  • Punktinsatser, del i ett projekt 
  • Samordnare - ert stöd på plats
  • Insatser vid inflyttning till nya lokaler 
  • Insatser vid avveckling av befintliga lokaler
  • Vi levererar textil inredning med mätning, sömnad och montering
  • Möblering - välj mellan ny eller begagnad kontorsinredning
  • Akustiklösningar på väggar och tak
  • Vi hjälper er att flytta 

Beställning och inköp av inventarier.

in-Spaces har upparbetade kontakter och egna inköpskanaler

© 2018 In-Spaces - Er resurs inom flyttprojekt och textilinredning
Skapad med Webnode Cookies
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång